• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentracions contra la retallada de pensions i salaris i pels serveis públics

CCOO de Catalunya, juntament amb UGT, ha convocat les primeres mobilitzacions de treballadors i treballadores de la funció pública contra les mesures anunciades pel president del Govern central per reduir el dèficit.

Seran el dijous 20 de maig, a les 18 hores, davant de les subdelegacions del Govern de Barcelona (c/Mallorca, 278), Girona (Av. 20 de juny, 2), Lleida (Plaça de la Pau, 1) i Tarragona (Plaça Imperial Tàrraco, 3).

Sota el lema “No a la retallada de pensions i salaris, sí als serveis públics”, els sindicats fem una crida a la mobilització dels treballadors i treballadores del sector públic contra les mesures anunciades pel Govern central, que suposen una injusta retallada del seu salari així com un atac als drets socials.

Així mateix, els dos sindicats han decidit convocar la vaga general a la funció pública per al dimarts 8 de juny.

Feu clic per veure:
-l’octaveta