• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentracions contra els acomiadaments a Cacaolat

Davant l’anunci de l’empresa Grup Cacaolat de procedir a realitzar 24 nous acomiadaments, la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya insta a l’empresa que s’avingui a negociar aquesta nova reestructuració.

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya considera excessiu la nova retallada de plantilles, tenint en compte que des que la nova propietat es va fer càrrec de l’empresa en la primavera de 2012, han estat acomiadats 84 treballadors. L’empresa està modificant rutes i eliminant llocs d’oficines.

El Comitè d’Empresa ha convocat concentracions davant la porta de Cacaolat, al carrer Pujadas, 25, a Barcelona, per a aquests pròxims dijous i divendres, de 12’00h a 16’00h. La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya dóna suport les mesures de pressió del Comitè en defensa dels llocs de treball.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de març de 2013