« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració treballadors de menjar i beguda del Camp Nou, Grup Serhs

Pertanyen a l’empresa Europea de Cuinats del Grup SERHS

Els treballadors del servei de menjar i beguda del Camp Nou es concentraran aquest dissabte abans del Barça-Madrid per protestar per l’incompliment del conveni

Els treballadors i les treballadores que ofereixen el servei de menjar i beguda en el recinte del Camp Nou es concentraran aquest dissabte, 13 de desembre, a les 18.45 hores, davant l’accés número 5 ( Avda Joan XXIII de Barcelona) per protestar per l’incompliment del conveni. Aquest col•lectiu de treballadors, uns 513, treballen per l’empresa Europea de Cuinats SL que pertany al Grup Serhs i que té subrogat el servei de menjar i beguda al Camp Nou per part del Futbol Club Barcelona.

Dos són els punts que centren la protesta. D’una banda, aquests treballadors porten més de dos any cobrant el salari el dia 15 de cada mes. D’altra banda, es queixen que l’empresa no compleix amb el que està pactat i segueix sense augmentar l’IPC tal i com recull el conveni col•lectiu.