« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració treballadors de Lloyds contra ERO

CCOO convoca concentracions davant les seus del Lloyds qui preten retallar més del 40% dels llocs de treball

Els treballadors de l’entitat consideren l’oportunitat de convocar vaga. Així es va posar de manifest en la multitudinària en una assemblea, on es van rebutjar els expedients de regulació d’ocupació presentats per l’empresa i que afecten a 142 treballadors en Lloyds Bank i 47 en Halifax.

El conflicte és inevitable, si l’entitat bancària no desisteix en la seva actitud d’acomiadar als 189 treballadors, que representen el 40% de les dues plantilles.

Els motius adduïts per l’empresa, són totalment inacceptables ja que es basen en un suposat excedent laboral conseqüència d’una fusió, que no solament no s’ha produït sinó que ni tan sols queda clar que arribi a efectuar-se.

CCOO i UGT han presentat una petició a la Dirección general de Trabajo perquè no doni per iniciat el període de negociació i consultes de l’ERO, en la mesura en què l’entitat bancària no aporta tota la documentació necessària.

Demà, 17 de novembre, se celebraran concentracions de protesta i rebuig als acomiadaments, igualment està previst que després de les mateixes se celebrin assemblees on es determini la conveniència de convocar vaga en el grup bancari.