« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració per un conveni digne al sector dels ensenyaments no reglats

Delegats/des lliuren a la patronal, CAT Formació, una petició amb més de 2.000 signatures demanant un conveni col·lectiu digne per al sector

Els treballadors i treballadores dels ensenyaments no reglats (acadèmies d’idiomes, informàtica, reforç escolar, formació contínua, formació ocupacional, preparació d’oposicions, ensenyaments artístics i altres) es concentren el divendres 19 d’abril, a les 11’00h, davant de la seu de la patronal, al carrer Roger de Llúria, 155, de Barcelona, amb l’objectiu de fer visible socialment la importància de la seva tasca i reivindicar un conveni de qualitat per al seu sector.

En aquests moments de crisi, la formació dels treballadors i treballadores és més important que mai ja que representa un factor clau en la seva capacitat de mantenir o aconseguir feina. Els ensenyaments no reglats són el centre d’aquesta formació al llarg de la vida però la feina dels i les professionals que els imparteixen està poc valorada a nivell polític i social i les seves condicions laborals són molt precàries.

CCOO denúncia la precarietat, les pràctiques fraudulentes en contractes, Seguretat Social, i negació dels drets dels treballadors i de les treballadores; la reforma laboral empitjora aquesta situació de precarietat. CCOO exigeix la valoració del sector no reglat perquè l’alumnat i els professionals s’ho mereixen. Alhora, reivindica que impartir un ensenyament i formació de qualitat necessita condicions laborals de qualitat.

CCOO exigeix per al sector:
– La creació de més llocs de treball.
– Una contractació estable i ocupació de qualitat.
– Un conveni digne amb millores en jornada, vacances, sou i conciliació de la vida laboral, personal i familiar.

Per tot això, el divendres 19 d’abril a les 11’00h, davant la seu de la patronal (CAT Formació) a la cantonada de Roger de Llúria / Còrsega, a Barcelona, CCOO convoca una concentració de delegats/des, que lliuren 2.000 signatures demanant un conveni col·lectiu digne.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de març de 2013