• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració i acte de carrer (perfomance) per l’ocupació i la protecció social.

CCOO dona suport a les mobilitzacions europees contra les polítiques d’austeritat impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Així, el divendres 14 de juny a les 11h. tindrà lloc a Girona, al carrer 20 de juny, davant la subdelegació el Govern de l’Estat Espanyol, una concentració i un acte de carrer, per tal de denunciar els efectes negatius, tan per l’economia com per la població en general, de les polítiques d’austeritat impulsades per la Troika. D’altra banda el diumenge 16 de juny tindrà lloc a Barcelona (11’30h, Pl. Catalunya amb Pg. de Gràcia) una manifestació per l’ocupació i la protecció social.