« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració “En defensa de la indústria a Catalunya”

Davant l’escenari actual en què ens trobem, on conflueixen empreses de diferents sectors industrials que estan immerses en conflictes que posen en risc tant la seva pròpia activitat com els llocs de treball, cal tornar a recordar a les administracions, als poders públics, als empresaris i a la societat en general que sense indústria no hi ha futur per al país. Per aquesta raó, les federacions industrials de CCOO i UGT convoquen una concentració amb el lema “En defensa de la indústria a Catalunya”, que tindrà lloc aquest dimecres, 9 de setembre, a partir de les 18.30 hores, a la plaça d’Antoni Maura de Barcelona, davant la seu de Foment del Treball. Hi estan convocades totes les empreses que estan en conflicte, entre les quals hi ha Valeo Clima, Inovyn-Solvay, U-Shin, Industrias Castelló, Sclegel Taliana, Johnson Controls Eurosit, etc.

CCOO i UGT fan una crida al conjunt de treballadors i treballadores de la indústria a sumar-se a la mobilització en defensa de la indústria a Catalunya.

Cartell de la concentració