• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració dels treballadors i treballadores d’Inoxcrom en defensa dels seus llocs de treball

Els treballadors i treballadores d’Inoxcrom fan avui dia 23 d’abril una aturada de 24 hores per manifestar el seu rebuig a l’última proposta que els ha plantejat l’empresa.

El Comitè d’Empresa, format per CCOO i UGT, s’oposa al plantejament d’Inoxcrom d’acomiadar 175 persones, que representen la meitat de la plantilla, i al pla industrial presentat per a la fàbrica de Sant Andreu. La representació de la plantilla lamenta la política de mínims que està duent a terme la direcció d’Inoxcrom, amb un pla industrial que deixa les seccions estratègiques de l’empresa amb un número residual de treballadors, el que genera unes expectatives de futur dubtoses.