« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració dels treballadors/es de Barcelona Activa davant l’Ajuntament

En defensa dels serveis públics i sota el lema ‘L’ocupació és cosa de tots. No a la retallada de les polítiques actives d’ocupació’

Divendres 29 de juny, a les 9.15 hores, amb motiu del plenari del Consell Municipal, té lloc una concentració de treballadors i treballadores davant la seu de l’Ajuntament de Barcelona (Plaça Sant Jaume) convocada pel Comitè d’Empresa de Barcelona Activa en defensa dels serveis públics, de l’ocupació i de les polítiques actives.

Des dels sindicats volem demanar conjuntament als responsables polítics i a l’Administració l’esforç i el compromís necessaris per continuar oferint i garantint els serveis públics d’ocupació, assessorament, formació i emprenedoria a la ciutadania de Barcelona, així com la continuïtat de la totalitat dels treballadors i treballadores que els fan possibles des de Barcelona Activa.

A més, des de CCOO i UGT de Catalunya rebutgem i denunciem les contínues agressions als serveis públics municipals i la reiterada política de retallades que s’han anat aplicant, amb la constant pèrdua i degradació de serveis públics per a la ciutadania.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de juny de 2012