• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració dels treballadors de Natur Parc per reclamar els seus salaris

La totalitat de la plantilla de treballadors i treballadores de NATUR PARK, empresa situada a Rio Tinto (Huelva) es concentraran demà dia 12 de març a partir de les 9 del matí a les portes de les oficines de l’empresari Josep Xicola, situades al Passeig de la Rambla nº 1 de Barcelona.

El motiu de la concentració dels mes de 50 treballadors de l’empresa és el de reivindicar els salaris que des de fa mes de quatre mesos els deu aquest empresari, a més de demanar-li que marxi de l’empresa per a fer possible l’arribada d’altres empresaris interessats en la mateixa, ja que, des que la va comprar ara fa cinc mesos la té totalment abandonada a la seva sort.

Els treballadors i treballadores de Natur Park romandran a les portes de les oficines de l’esmentat empresari fins que no els rebi i atengui la seva reivindicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de març de 2009