« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració dels treballadors de la cafeteria i els funcionaris a les portes de la presó de Ponent

La Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme i la federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Lleida ha convocat per a demà, a les 11 del matí, una concentració de treballadors i treballadores de la presó de Ponent per protestar contra l’acomiadament dels treballadors i treballadores de la cafeteria del centre, a causa del seu tancament.

A la concentració, s’hi afegiran els funcionaris i funcionàries de la presó que un divendres més manifestaran el seu rebuig i el seu malestar per les retallades en els serveis públics, en un nou “divendres de dol”.

La cadena HUSA acomiada els 13 treballadors de la cafeteria de la presó, perquè acaba el contracte que té amb el centre penitenciari, ja que l’Administració no vol continuar oferint aquest servei. En una reunió els responsables del centre van dir que no tancaran la cafeteria i que el personal que l’atendrà seran interns de la presó. El personal de la presó no hi està d’acord perquè la cafeteria és el seu lloc d’esbarjo; i el personal de la cafeteria tampoc no hi està d’acord perquè veuen que el servei és necessari i que el que vol l’Administració és substituir-los per treballadors més barats.

Aquest tancament és una nova mostra de la política de retallades dels serveis públics, per la qual cosa CCOO fa una crida a tots els treballadors i treballadores de la presó a sumar-s’hi per manifestar el rebuig a aquesta política.