« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració delegats i delegades del comerç gironí

Contra el bloqueig del conveni col•lectiu que fa la patronal gironina

CCOO I UGT CONVOQUEN UNA CONCENTRACIÓ DE DELEGATS I DELEGADES SINDICALS DEL SECTOR DEL COMERÇ DEMÀ DIVENDRES 23 D’OCTUBRE

Aquest proper divendres dia 23 d’octubre els delegats i les delegades sindicals del sector del comerç de les comarques gironines estan convocats a les 13:00 hores a una concentració que es farà davant la seu de l’empresa Miquel Alimentació, ubicada en el Polígon Industrial de Vilamalla (al costat de Figueres).

La concentració, convocada pels sindicats CCOO i UGT, es fa per protestar pel bloqueig que la patronal gironina està fent en la negociació del conveni col•lectiu del comerç de Girona, i que després de pràcticament un any de negociació, continua sense cap avanç.

De la mateixa manera, CCOO i UGT convocaran properament a Girona una assemblea general de treballadors i treballadores del sector del comerç per decidir, entre altres coses, quines mesures de pressió es duen a terme en cas de continuar tot igual, entre elles, la possible convocatòria d’una vaga general.