« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CONCENTRACIÓ DELEGATS I DELEGADES DE CCOO EN L’ALMACEN CAPRABO-HOSPITALET

El pròxim dimarts 3 de març de 2009, a partir de les 09.15 hores, els treballadors i treballadores de Caprabo, es concentraran en les portes del magatzem que la companyia té en la Calli Ciències, 135 de L’Hospitalet, per a protestar per la política d’externalizaciones que està desenvolupant la companyia, pel tancament de botigues, per l’ús indiscriminat dels períodes de prova com si es tractessin de contractes eventuals, per l’incompliment de la legislació en matèria de conciliació de la vida laboral i familiar i per la política antisindical de l’empresa tractant de vulnerar el dret a la vaga dels trabajdores de Caprabo.

Aquesta concentració, que es farà conjuntament amb el sindicat CGT, està emmarcada en la campña de mobilitzacions que està desenvolupant la Secció Sindical de CCOO de Caprabo en defensa dels seus llocs de treball i de les seves actuals condicions laborals.

Per a arribar al lloc de concentració podeu utilitzar els autobusos 79 (des de Plaça Espanya) i FGC, estació de Gornal, també amb sortida des de la Plaça d’Espanya i RENFE Bellvitge.