« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de treballadors i treballadores de la UOC

CCOO dóna suport als treballadors i treballadores de la UOC i exigeix unes condicions de treball dignes

A l’assemblea general de treballadores i treballadors de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), convocada pel Comitè d’Empresa el dimecres 20 de maig al migdia a la seu del 22@, s’ha decidit per majoria dels assistents, fer una concentració de protesta el dijous dijous 21 de maig, a les 14.30h, davant la seu de Rambla del Poblenou, 156.

Aquesta protesta sorgeix per la impossibilitat d’arribar a cap acord respecte a les condicions laborals dels treballadors de la UOC des que el nou govern de la Universitat va prendre possessió dels càrrecs, ara fa més de tres anys.

L’incompliment dels compromisos salarials fets als treballadors i la negativa constant a aplicar millores en la jornada o en el calendari laboral han provocat aquesta acció de protesta. El Comitè d’Empresa va presentar propostes de millora d’aplicació per al 2009 i d’equiparació amb la resta d’universitats catalanes, que han estat rebutjades reiteradament per la direcció de la Universitat. Actualment el professorat i el personal de gestió de la UOC estan adscrits al conveni d’Oficines i Despatxos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de maig de 2009