« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de treballadors de l’Ajuntament de Sabadell per un conveni digne

Durant nou mesos, les organitzacions sindicals i l’Ajuntament de Sabadell han estat negociant el conveni i pacte de condicions del personal laboral i funcionari de l’Ajuntament, i després de nou mesos la situació és de paràlisis en molts temes, negant-se els responsables de l’Administració, a discutir les propostes que es van aprovar l’assemblea general de treballadors municipals.

Els responsables, tan polítics com tècnics, que duen la negociació per part de l’Ajuntament de Sabadell tan sols fan propostes restrictives, intentant retallar drets consolidats en convenis anteriorment vigents, com és el cas de les visites mèdiques, etc; i negant-se a aplicar altres aspectes anteriorment negociats com és el cas de la carrera i la promoció professional .

Davant d’aquesta situació, la secció sindical de CCOO convoca una concentració davant de l’Ajuntament (Plaça de Sant Roc de Sabadell) per el proper dia 7 d’octubre a les 17,30h.

En el dia mundial pel treball digne, CCOO convoca als treballadors municipals a concentrar-se, en reivindicació d’un conveni just i digne i invita també que al final de la concentració prevista per les 18,30, s’incorporin a la manifestació unitària convocada a Barcelona en el dia Mundial pel Treball Digne.