• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de treballadors davant la seu central de Bayer, en defensa de la planta de Covestro de MDI de Tarragona (antiga Bayer)

Els comitès d’empresa de Covestro (antiga Bayer Materialscience) de Tarragona i de Barcelona i les seccions sindicals de CCOO i UGT han acordat iniciar un procés de mobilitzacions per exigir que es facin les inversions necessàries per garantir la viabilitat de la planta de MDI de Tarragona i la continuïtat dels llocs de treball. Les mobilitzacions s’iniciaran aquest dijous, 26 de novembre, amb la convocatòria de 4 hores de vaga i una concentració davant la seu central de Bayer de Sant Joan Despí entre les 10.30 i les 11.30 hores. Al centre de Tarragona faran l’aturada de 9 a 13 hores i al de Barcelona, de 10 a 12.30 h.