• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de treballadores d’Acciona en defensa dels llocs de treball

Les treballadores i treballadors d’Acciona Facility Servicis que presten els seus serveis a les instal·lacions de Nissan de la Zona Franca també es mobilitzen en defensa dels seus llocs de treball, que ara estan en risc per la decisió de la multinacional de no continuar operant a les plantes que té a Catalunya.

Aquest dimecres, 3 de juny, el comitè d’empresa ha convocat els treballadors i treballadores a concentrar-se a les 11 hores, davant la seu de les oficines principals d’Acciona (passeig de la Zona Franca, 69-73, de Barcelona). Amb aquesta acció volen fer arribar el seu missatge alt i clar a la direcció de l’empresa de rebuig davant la manca de voluntat de la companyia per negociar amb el comitè d’empresa i contra el tancament de Nissan.