• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de suport al delegat de CCOO Ricardo Vercher el dia del seu judici

El delegat de CCOO a Metro de Barcelona Ricardo Vercher serà jutjat el proper 4 de novembre

El proper dia 4 de novembre del 2016, Ricardo Vercher, delegat de CCOO i membre de la Secció Sindical del Metro de Barcelona, serà jutjat. S’enfronta a una petició fiscal, absolutament desproporcionada, de 5 anys de presó per suposades actuacions durant la vaga general del 14 de novembre del 2012, així com a la inhabilitació especial per a l’exercici del dret de sufragi passiu durant el temps de durada de la condemna. Així mateix, el fiscal demana més de 42 mesos de multa amb un cost de 12 € per dia, que significa una quantitat superior a 15.000 €, i una indemnització a l’Ajuntament de Barcelona de 477,10 €. L’acusació és que va punxar les rodes d’un autobús de Barcelona, suposadament en serveis mínims.

Acte de solidaritat

Davant d’aquesta situació, la Federació de Serveis a la Ciutadania va convocar un acte de solidaritat amb Ricardo Vercher, amb el lema “Ni 5 anys ni un dia: Ricardo, absolució!”, que va tenir lloc el passat 25 d’octubre, a la sala d’actes de CCOO. Va ser un acte de solidaritat emmarcat en la campanya “Vaga no és delicte”, que fa temps que el sindicat té activada. Quan es va acabar, es va fer una manifestació fins a la Subdelegació del Govern.

Concentració: 4 de novembre. 10.30 h Ciutat de la Justícia

Gran Via de les Corts Catalanes, 111 de Barcelona