« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de la plantilla d’IMESAPI a plaça Sant Jaume

Vaga Imesapi

Dimecres, 13 març | 12:00 pm 1:00 pm

Plaça de Sant Jaume, davant l’Ajuntament de Barcelona.

Davant la impossibilitat de desencallar les negociacions del pacte de millora, la plantilla d’IMESAPI ha decidit intensificar les mobilitzacions per forçar la direcció de l’empresa a fer un canvi de plantejament que permeti acostar posicions i avançar en la consecució d’un acord. El comitè d’empresa ha convocat diverses concentracions, coincidint les jornades de vaga parcials previstes per als propers dies, que es faran davant de l’Ajuntament de Barcelona i les seus de diferents districtes per instar l’Administració local a intercedir davant d’IMESAPI, com a empresa contractista del servei de manteniment de l’enllumenat públic de la ciutat.

Dimecres 13 de març hi ha convocada vaga parcial de 3 hores (de 3 a 6 h, el torn de nit, de 10 a 13 h, el torn de matí, i de 18 a 21 h, el torn de tarda) i de 12 a 13 h faran una concentració a la plaça de Sant Jaume, davant de la seu de l’Ajuntament de Barcelona.

Més informació: https://www.ccoo.cat/industria/noticies/la-plantilla-dimesapi-intensifica-les-mobilitzacions-per-exigir-a-lempresa-el-desbloqueig-de-les-negociacions-del-pacte-de-millora/