« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de delegats i delegades de CCOO i UGT de la Construcció

Delegats i delegades de CCOO i UGT de la Construcció es manifesten a la porta de Construmat contra el bloqueig del Conveni

Coincidint amb la seva inauguració, CCOO i UGT ha realitzat una crida als seus delegats i delegades de la construcció per a concentrar-se el dia 21 de maig a les 16’30h a la porta principal de la fira Construmat (carrer de les Ciències, L’Hospitalet de Llobregat), en protesta per la negativa de la patronal de la construcció de Barcelona a signar el Conveni Col·lectiu.

La patronal de la construcció de Barcelona no vol signar el Conveni ni ratificar el Conveni estatal, el que deixa als treballadors i treballadors del sector en la més absoluta indefensió i veuen afectades les seves condicions laborals, perdent tot l’aconseguit fins a ara.

Des de CCOO alertem de la situació extrema en la qual es troba el Conveni i anunciem que no pararan les mobilitzacions en el sector per tal d’arribar a un acord digne i que se signi el Conveni.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de maig de 2013