« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de delegats i delegades contra la crisi

Més de 12.000 osonencs es troben a l’atur

ELS DELEGATS I LES DELEGADES DE CCOO I UGT D’OSONA ES CONCENTREN DAVANT L’INEM DE VIC PER PROTESTAR CONTRA LA CRISI I PER A UN TREBALL DIGNE

La important crisi que patim ha deixat més de 12.000 treballadors d’Osona a l’atur, i la perspectiva és que encara pot empitjorar. CCOO i UGT volen que des de tots els ajuntaments i el Consell Comarcal d’Osona facin servir tots els mecanismes que tinguin al seu abast per aconseguir que les administracions estatals i autonòmiques prenguin les mesures necessàries per pal•liar aquesta situació. CCOO i UGT d’Osona, com ja van fer el passat 18 de febrer amb una assemblea de delegats i la posterior manifestació a Vic, han acordat fer un seguit de mobilitzacions de protesta per aquesta greu situació. Les mobilitzacions acordades comencen demà dimecres, 21 d’octubre, a les 11 hores on es farà una concentració de delegats i treballadors a l’oficina de l’INEM de Vic.

Posteriorment, dissabte, 7 de novembre, es farà una protesta lúdica al parc Jaume Portell (antiga fàbrica de Colomer Munmany) que consistirà en: A les 10 h: botifarrada A les 11 h: actuació de grups musicals i jocs infantils A les 12 h: intervenció dels secretaris generals dels dos sindicats. I a les 12.30 hores manifestació amb sortida del C/Sant Francesc 1 i fins a C/Verdaguer.