« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de delegats/des del sector públic davant la Generalitat

Els sindicats del sector públic valoren positivament el seguiment de les concentracions del 20 de maig, reafirmen la convocatòria de vaga del dia 8 de juny i convoquen l’1 de juny una concentració davant el Palau de la Generalitat

Les organitzacions sindicals CCOO, UGT, IAC, CSIF i USOC ens reafirmem en la convocatòria de vaga del proper dia 8 de juny i, reunides per valorar les concentracions del 20 de maig i planificar altres actuacions, volem, en primer lloc, agrair als treballadors i les treballadores la seva participació a les concentracions que ahir es van realitzar davant les diferents subdelegacions del Govern; concentracions que s’emmarquen en el procés de resposta i mobilització davant de les mesures aprovades pel Consell de Ministres i que comporten retallades del salari dels treballadors i treballadores públics, retallades de despesa social i congelació de pensions.

Davant d’aquesta agressió contra pensionistes i treballadores i treballadors públics i contra l’estat del benestar, les organitzacions sindicals signants criden al conjunt de treballadors i treballadores dels serveis públics a la vaga general del sector, per al proper dia 8 de juny.

Les organitzacions sindicals, després de valorar les mesures que adopti el Govern de Catalunya i que han de ser presentades el proper dia 26 de maig a la Mesa General de la Funció Pública, decidirem la resposta sindical adequada.

Així mateix, i com a primera mesura adoptada, les organitzacions sindicals convoquem els delegats i delegades a concentrar-se davant del Palau de la Generalitat el dia 1 de juny, a les 12 hores.

Els sindicats signants convidem la resta d’organitzacions sindicals amb representació a les administracions públiques a sumar-se a les mobilitzacions i actuacions que aquí es convoquen.