« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de delegats/des de la Generalitat

CCOO i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública convoquen concentració de delegats/des de la Generalitat

El dijous 14 de febrer, a les 10’00h, a la seu central del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, Barcelona), està convocada reunió de la Mesa General de Negociació dels empleats públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en la que es preveu s’anunciïn les mesures que avancen avui alguns mitjans, com una nova retallada de salaris i drets dels treballadors.

Entre altres punts, l’ordre del dia recull les “Mesures de reducció de les despeses de personal per al 2013”, la creació d’una Empresa Pública amb la finalitat de privatitzar la gestió del Patrimoni Cultural de la Generalitat, o el nou contracte d’assegurances per al personal de la Generalitat o la prestació econòmica en situació d’Incapacitat Temporal.

CCOO, juntament amb la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública, ha acordat convocar a tots els delegats de la Generalitat dels diferents sectors davant la seu central del Departament de Governació a l’hora d’inici de la Mesa.

Barcelona, 13 de febrer de 2013