« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració davant la seu de Caixa Catalunya

CCOO anuncia que votarà en contra de la proposta de fusió de les caixes Catalunya, Tarragona i Manresa si no es negocia un acord laboral que garanteixi l’ocupació de la futura caixa

Dimarts 17 de novembre CCOO, amb la resta de sindicats, convoca una concentració davant la seu de Caixa Catalunya

El proper dimarts dia 17 hi ha convocat el Consell d’Administració de Caixa Catalunya, on previsiblement s’aprovarà el Pla d’Integració del procés de fusió de les Caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa.

Després d’un mes mantenint reunions a la mesa negociadora, la direcció continua volent imposar el seu pla de tancament de 500 oficines i reducció de més de 1.800 llocs de treball. Davant la constatació que no es percep cap modificació en la seva posició de partida ni és esperable que es produeixin moviments en un altre sentit, CCOO anuncia que votarà en contra de la fusió al Consell i, juntament amb la resta de sindicats presents a les tres caixes, ha convocat una concentració d’empleats davant la seu central de Caixa Catalunya pel proper dimarts a la tarda.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de novembre de 2009