« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració davant Banc d’Espanya a les 18 h

El sector financer continua amb les mobilitzacions prèvies a la vaga del proper 6 de febrer en defensa de l’ocupació.

COMFIA-CCOO es concentra de nou a Barcelona, davant el Banc d’Espanya, en defensa de l’ocupació en el sector financer

El dimecres 30 de gener a les 18 hores COMFIA-CCOO Catalunya juntament amb la resta de sindicats presents al sector financer es concentraran davant el Banc d’Espanya per protestar contra els plans de reestructuració de les entitats controlades pel FROB (Bankia, NovaGalicia Banco i Banc de València), plans que es basen en la destrucció de més de 55.000 llocs de treball en unes empreses que han estat sanejades mitjançant capital públic, és a dir, de tots i totes.

Aquestes entitats han iniciat el tràmit formal de consultes que estableix la llei quan es pretén fer un ERO, però sense mostrar cap voluntat negociadora. I volen fer recaure en la plantilla, els clients i la ciutadania les conseqüències de la mala gestió, supervisió i auditoria que s’ha dut a terme per part dels directius, els auditors i el Banc d’Espanya.

COMFIA-CCOO Catalunya