• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració contra el bloqueig del conveni d’Endesa

Les treballadores i treballadors d’Endesa han iniciat un calendari de mobilitzacions davant el bloqueig de les negociacions del conveni per part de l’empresa i per reivindicar unes condicions justes per al conjunt de la plantilla. CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a aquestes mobilitzacions i exigim a la direcció de l’elèctrica un canvi en els seus plantejaments per poder desencallar les negociacions.

La pròxima acció de protesta serà aquest dijous, 25 d’octubre, amb una concentració de 15 a 16 h, al costat de la seu d’Endesa a Barcelona (carrer de Roger de Flor), a la qual està previst que hi assisteixi el secretari general de la federació d’Indústria de CCOO, José Antonio Hernández.