« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració-campanya per un impost a les transaccions financeres i l’abolició dels paradisos fiscal

CAMPANYA PER UN IMPOST A LES TRANSACCIONS FINANCERES
I L’ABOLICIÓ DELS PARADISOS FISCALS

Benvolguts amics i amigues,

Les entitats catalanes promotores i adherides a la campanya per un Impost a les Transaccions Financeres i l’abolició dels paradisos fiscals volem començar a donar visibilitat a la campanya mitjançant la convocatòria d’una concentració de protesta aquest proper dijous, dia 17 de febrer, a les 11′30 h davant la Borsa de Barcelona (Passeig de Gràcia, 19).

Aquesta acció coincideix amb la convocatòria d’accions de la campanya a nivell de tot l’Estat i amb el primer dia de Protesta Global arreu el Món acordat i impulsat per diverses organitzacions i moviments socials.

Volem animar-vos a què doneu suport a aquesta campanya que, a nivell de Catalunya, estem impulsant diverses organitzacions. Podeu dirigir-vos a [email protected] per comunicar l’adhesió de la vostra entitat o organització a la campanya, o per si també voleu formar part del grup promotor.

Us anirem informant puntualment de la continuació de les accions i activitats de la campanya, però ara:

EL 17 DE FEBRER, A LES 11’30, DAVANT LA BORSA DE BARCELONA!!

ESPECULADORS: HEU DE PAGAR!!

PER UN IMPOST A LES TRANSACCIONS FINANCERES I
L’ABOLICIÓ DELS PARADISOS FISCALS!!

Entitats i associacions adherides a la campanya

AICEC ADICAE
Associació Projecte FIARE a Catalunya
ATTAC Acordem