• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració a Nestlé Girona pel desbloqueig del conveni

Concentracio Nestle 26gener2024

Divendres, 26 gener | 9:00 am 10:00 am

es seccions sindicals de CCOO i UGT de Nestlé a Girona han convocat una concentració el divendres 26 de gener, a les 9 h, abans de la reunió que mantindran amb l’empresa, i es farà davant de l’entrada principal de la fàbrica, per exigir a la multinacional el desbloqueig del conveni col·lectiu que s’està negociant. La principal reivindicació de la plantilla, després de nou mesos de negociacions intenses amb l’empresa, és evitar la pèrdua de poder adquisitiu, vinculant els salaris a l’increment de l’IPC real per a cada any de vigència del conveni, recuperant la clàusula de revisió salarial que existia en l’anterior conveni i que la direcció ha decidit unilateralment no mantenir.

Per a més informació: https://www.ccoo.cat/industria/noticies/concentracio-a-nestle-girona-pel-desbloqueig-de-la-negociacio-dels-convenis-collectius/