• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració a la piscina municipal de Vilassar de Mar

CCOO del Vallès Oriental-Maresme es concentrarà avui a les portes de la piscina municipal de Vilassar de Mar per denunciar la gestió de l’empresa GEAFE

Avui dimecres, 10 d’octubre, a les 18’00 hores està prevista una concentració a les portes de la piscina municipal de Vilassar de Mar (c/Muralla, 110), per informar i denunciar la mala gestió de l’empresa que la gestiona, GEAFE.

La citada empresa, amb seu a Sant Boi de Llobregat, gestiona diferents complexes municipals com els de Pallejà, Vilassar de Mar, Montcada i La Llagosta. La concentració està motivada pels esdeveniments que s’han produït darrerament al complex esportiu municipal de la Llagosta (al Vallès Oriental).

La citada empresa tenia una concessió de 25 anys per gestionar aquest equipament municipal. Actualment en portava 7 de gestió, però la manca d’inversió i el malbaratament dels centres, les baixades de salari i acomiadaments, així com les queixes dels usuaris, van fer que l’ajuntament intervingués per retirar-los la gestió. L’empresa no ha pagat la meitat del salari d’agost ni la totalitat del de setembre als 23 treballadors de l’equipament i a més a més va donar de baixa a la Seguretat Social a la plantilla sense comunicar-ho.

Actualment, el tema està en procés judicial, però des de CCOO creiem oportú estendre la denúncia a altres centres gestionats per GEAFE per posar en coneixement de la ciutadania i d’altres treballadors de la mateixa empresa quin és el model d’empresa que gestiona els seus equipaments.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 d’octubre de 2012