« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració a Barcelona Activa en defensa de les polítiques actives d’ocupació i serveis públics

CCOO i UGT convoquen una concentració davant la seu de Barcelona Activa en defensa de les polítiques actives d’ocupació i els serveis públics

El Sector de l’Administració Local FSC-CCOO, la Secretaria d’Administració Local de la FSP-UGT de Catalunya, el Comitè d’Empresa de Barcelona Activa i les seccions sindicals de CCOO i UGT, convoquen, el dimarts 12 de juny, una concentració de treballadors/es en defensa dels serveis públics, de l’ocupació i de les polítiques actives. La concentració té lloc a les 12 hores davant la seu central de Barcelona Activa, al carrer Llacuna, 162, de Barcelona.

Des dels sindicats volem demanar conjuntament als responsables polítics i a l’Administració l’esforç i el compromís necessaris per continuar oferint i garantint els serveis públics d’ocupació, assessorament, formació i emprenedoria als ciutadans/es de Barcelona, així com la continuïtat de la totalitat dels treballadors/es que els fan possibles des de Barcelona Activa.

A més, des de CCOO i UGT de Catalunya rebutgem i denunciem les contínues agressions als serveis públics municipals i la reiterada política de retallades que s’han anat aplicant, amb la constant pèrdua i degradació de serveis públics per a la ciutadania.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juny de 2012