« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Commemoració del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

Per commemorar el 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball, l’Àrea de Salut Laboral del sindicat ha organitzat una assemblea de delegats i delegades, que constarà de 3 parts:

– La declaració sindical sobre la situació de la salut laboral a Lleida.

– El lliurament de les “Targetes vermelles” com a reconeixement a les experiències de delegades i delegats de prevenció.

– La xerrada “Els exàmens mèdics per visualitzar i prevenir els danys a la salut”, a càrrec de Neus Moreno, experta en salut ocupacional del Centre Nacional de Condicions de Treball.

Des de fa 18 anys, la jornada reivindicativa per la salut a la feina d’abast mundial aconsegueix posar l’atenció de l’actualitat en les deficiències de la prevenció que encara hi ha als llocs de treball. En el dia a dia de les jornades laborals, la defensa de la salut i la seguretat en el treball per a tothom guia l’acció sindical de CCOO.

El Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball és un dia per al record i per a la reivindicació; per al record dels companys i companyes que han perdut la vida en els seus llocs de treball, que han patit danys greus i seqüeles en accidents laborals i les seves famílies que lluiten cada dia per tirar endavant. Aquesta convocatòria no pot ni vol oblidar els milers de persones aturades a les nostres comarques i, per això, també, és un dia per a la reivindicació del que és públic: l’ocupació amb drets, la protecció social digna, la salut pública amb la salut laboral; és un dia per defensar unes condicions de treball saludables i segures i per defensar l’estat del benestar.