« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Commemoració del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball a CCOO de les Terres de Lleida

Com cada any, CCOO de Lleida commemorarà el Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball i ho farà el dia 24 d’abril amb una assemblea de delegats i delegades.

La jornada reivindicativa començarà a les 10 de matí amb la presentació de l’informe del Consell de Relacions Laborals: Exposició laboral a fibres d’amiant a Catalunya, a càrrec de Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya. Continuarà amb el lliurament de la Targeta Vermella i les intervencions de delegades i delegats de salut laboral per explicar experiències relacionades amb la salut i la seguretat a la feina, als seus centres de treball.

Després Cristina Pena, responsable de Salut Laboral de CCOO de Lleida, presentarà de l’informe de sinistralitat laboral a les terres de Lleida. Acabarem la jornada amb una concentració de delegats i delegades al davant del sindicat.

L’assemblea es farà a la sala d’actes del sindicat i començarà, com us hem dit abans, a les 10 del matí, a la sala d’actes del sindicat. Us enviem el cartell per si voleu fer difusió de la jornada.

Comptem amb la vostra assistència i participació. Us hi esperem!