« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Commemoració del 25-N a CCOO de Lleida

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Aquest any CCOO de Lleida vol homenatjar les dones i els seus fills i filles assassinades durant l’any 2015. Ho farà en un acte en el qual delegades i delegats del sindicat elaboraran un mural participatiu amb el lema “El silenci ens fa còmplices”, on enganxaran el nom de les dones i les criatures assassinades, alhora que es llegirà en veu alta el nom, l’edat i qui ha assassinat cadascuna de les víctimes.

Amb la realització d’aquesta acció el sindicat pretén remoure consciències i fer una crida a les administracions per reclamar que actuïn d’una vegada contra aquest flagell.

Per acabar l’acte es llegirà el manifest elaborat per la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya i es faran volar uns globus en senyal de record de les víctimes. El mural estarà durant tot el dia exposat a la passarel·la del Liceu Escolar.