« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

COCO Festival

Festival que organitzem els d¿Acció Jove ¿ Joves de CCOO i que té dos objectius fonamentals i d¿entrada: reivindicar el Primer de Maig com a data dels treballadors i les treballadores; i realitzar una jornada realment festiva amb contingut, però, reiterem, festiva. Perquè no sols de «manis» viu l¿home… i la dona, és clar.

El cartell d¿aquest any no té parangó amb lo lúdic, musical, alternatiu i reivindicatiu del món mundial. Començarem la nit amb «Los Señores de Pelaez», banda irreverent i irreflexiva que ens fa la seva particular lectura de la vida a través d¿un so terriblement festiu. Toreros Muertos o Albert Pla, són fonts de les quals beuen aquests estranys elements que ens vénen a presentar el seu primer treball Universo Pelaez.

Continuarem amb la gran banda barcelonina «La Kinky Beat», que ens faran vibrar amb «el lado más salvaje del mestizaje». La seva música, que va des del rock, el reggae fins al punk, no deixa a ningú indiferent i ens assegura una veritable festa al nostre festival.

I acabarem amb «La Gran Orquesta Republicana», que vénen des de Mallorca a demostrar que ningú treballa millor les bases skatalítiques al nostre país, barrejant tot amb aires caribenys, rockers… Tot això amb una visió contestatària i reivindicativa de la música.

Entre altres grups, des de Madrid, la banda de batucada brasilera Samba da Rua, que no ens deixaran ni un punt mort en el recorregut del festival.

Ja tens les teves entrades? Doncs no, no les tens, però les tindràs en breu.
Al loro amiguillos, que ja hem fet el tret de sortida!!!

EL PROPER 6 DE MAIG A PARTIR DE LES 20 h A LA SALA KGB
Alegre de Dalt, 55, Barcelona Metro Joanic
Entrada a 14 ¿ (no afiliats) i 8 ¿ (afiliats)

Feu clic per a veure el cartell