« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cinquena trobada “Galeuscat sindical” entre CCOO de Galícia, Euskadi i Catalunya

Aquesta setmana té lloc una nova trobada “Galeuscat sindical” entre delegacions de CCOO de Galícia, Euskadi i Catalunya. És la cinquena edició i es farà a Barcelona, amb el lema “CCOO davant d’un escenari de crisi i polítiques recentralitzadores”.

Primerament, el dimecres 4 de juliol a les 19’30h hi ha un acte cultural al Centro Galego de Barcelona (Rambla Caputxins, 35-37). Es tracta de la presentació del llibre “Latidos de vida y de conciencia. Memorias colectivas de Rafael Pillado”, en què intervindrà el propi autor, Rafael Pillado, històric sindicalista gallec i fundador de CCOO de Galícia, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.

El dijous 5 de juliol tindrà lloc la primera de les jornades “Galeuscat sindical”, a partir de les 10’00h a la seu del Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya (CTESC), al c/Diputació, 284, de Barcelona.

El divendres 6 de juliol es farà la segona jornada, a partir de les 10’30h a les sales 11, 12 i 13 de la seu de CCOO de Catalunya, a la Via Laietana, 16, de Barcelona. En acabar, hi haurà roda de premsa conjunta a la sala de premsa (5a planta), a les 11’00h, amb participació dels secretaris generals de CCOO de Galícia, José Manuel Sánchez Aguión, d’Euskadi, Unai Sordo, i de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Adjuntem el programa de la cinquena trobada “Galeuscat sindical”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de juliol de 2012