« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cinemón 2015: dignitat i drets laborals

Els propers 17, 18 i 19 de juliol, tindrà lloc la 10a edició del cinema solidari al carrer. El Cinemón és una iniciativa de la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat de l’Ajuntament de Lleida, Justícia i Pau – Comissió de Lleida i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Lleida.

Durant aquests tres dies hi haurà diferents actuacions musicals, teatrals, curtmetratges, documentals i pel·lícules que ens mostraran diferents situacions que ens han de fer reflexionar sobre la dignitat i els drets laborals, i donaran a conèixer la precarietat que hi ha actualment en diferents indrets del món, amb una mirada especial a la situació de la dona i dels infants.

Durant els tres dies, hi haurà també una parada informativa i divulgativa de les actuacions que duen a terme Justícia i Pau de Lleida i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Lleida.

Totes les activitats tindran lloc al vespre, tret de la sessió matinal del dissabte, a l’avinguda de Blondel —al darrere de l’IEI— de Lleida.

Programa Cinemón