• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cimera europea sobre el treball als ports i l’estiba

Cimera europea sobre el treball als ports i l’estiba organitzada per la Federació europea de treballadors del transport, ETF

La Federació Europea de Treballadors del Transport ha organitzat per al dia 11 de desembre, a Barcelona, una cimera europea sobre la situació del treball als ports i de manera concreta de l’estiba. La cimera té previst aprovar una declaració al respecte.

Aquesta cimera que es realitza al World Trade Center- Edifici Est Moll-Barcelona, té com amfitrions a CCOO de Catalunya, UGT i la Coordinadora d’Estibadors.

Està prevista la presència, a la cimera, de Manuel Fages, secretari general de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC)-CCOO, i de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya.