« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO participa a l’XI Fira Natura els dies 3, 4 i 5 d’abril

CCOO participarà novament a Fira Natura, que per onzena vegada s’organitza a Lleida, enguany serem en un estand, el 91, i a més hi participarem amb l’exposició: “Objectiu sindical: mobilitat sostenible i segura” (passadís pavelló 2).

Els canvis en l’organització del treball, la manca de planificació dels accessos als centres de treball, les deficiències del transport públic i el tractament dels diferents impactes ambientals, així com els factors de risc per accident que tot això comporta són elements que formen part de l’acció sindical de CCOO. El Sindicat incorpora la mobilitat sostenible a la negociació col•lectiva i al debat institucional i social, exigeix plans de mobilitat a les empreses i polígons industrials i lidera una important tasca d’informació, sensibilització i formació. Només així s’aconseguirà unificar els esforços dels treballadors i treballadores i del conjunt dels agents implicats per trobar el camí cap a una mobilitat sostenible, segura i integradora al centre de treball.