« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO i UGT es reuneixen amb la direcció d’EUiA

En el marc de les trobades amb els partits polítics per impulsar un gran consens social i polític per a la reactivació de l’economia i l’ocupació

En els darrers dies, les confederacions sindicals de CCOO i UGT s’estan reunint amb tots els partits polítics amb representació parlamentària al Congrés dels Diputats per mirar d’impulsar un gran consens social i polític per a la reactivació econòmica i l’ocupació.

En el marc d’aquestes trobades, el divendres, 11 de maig, té lloc una reunió amb la direcció d’Esquerra Unida i Alternativa (EUiA) que està representada pel coordinador general i diputat al Parlament de Catalunya Jordi Miralles i la diputada al Parlament de Catalunya Mercè Civit. Per part de CCOO participen a la reunió Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Laura Pinyol, secretària Confederal de Política Institucional, i Carme Torres, membre d’aquesta secretaria, i per part d’UGT, Josep Maria Àlvarez, secretari general d’UGT de Catalunya, i Frederic Monell, secretari Confederal de Política Institucional.

La trobada té lloc a la seu de CCOO de Catalunya, concretament a Secretaria General, a partir de les 10.30 hores, moment en què els mitjans gràfics i audiovisuals podran recollir els “muts”. En acabar (una hora aproximadament) els participants expliquen els continguts de la reunió.

Barcelona, 10 de maig de 2012