« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO i UGT convoquem una mobilització el 3 d’octubre pel futur del Penedès

CCOO i UGT CONVOQUEM UNA MOBILITZACIÓ EL DISSABTE 3 D’OCTUBRE PEL FUTUR DEL PENEDÈS

Oberta al conjunt de la ciutadania tindrà com a lema: “Volem un futur al Penedès. Amb treball digne, amb industria, amb una economia productiva i sostenible”.

Davant l’evolució de la situació socioeconòmica del Penedès i pel tancament d’empreses (Saint Gobain, Robert Bosch, Alfisa i altres) que podrien significar la destrucció de teixit productiu i la pèrdua de centenars de llocs de treball directes i indirectes. En aquest sentit, CCOO i UGT estem organitzant una mobilització, de caràcter social i transversal, el proper dissabte 3 d’Octubre que sortirà a les 11 hores del Polígon Casanova (Santa Margarida i els Monjos) anirem en direcció a Vilafranca per la N340 i tornarem circularment, finalitzant amb uns parlaments al davant de la sala Alguer de Santa Margarida i els Monjos.

Aquesta mobilització, te com a objectiu impulsar un Penedès amb una indústria sostenible, d’alt valor afegit, de treball qualificat, capaç de generar riquesa i llocs de treball. Som conscients que necessitem de la implicació i l’acció conjunta de la Generalitat de Catalunya, del govern de l’Estat, del món local, dels agents socioeconòmics i de la ciutadania per donar compliment i desenvolupar amb recursos i continguts, la Mesa per a la Reindustrialització del Penedès i elaborar un Pla de Xoc d’ajut i d’impuls socioeconòmic al Penedès.

Cartell mobilitzacio 3 octubre 2020 Pel futur del Penedes