« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO i la CGT66 francesa denuncien en roda de premsa detencions arbitràries i racistes a la frontera

El passat 10 de setembre es va produir la detenció, per part de la gendarmeria francesa, del responsable d’Immigració de CCOO de les Comarques Gironines al peatge de Le Bolou (autopista francesa), en el marc d’una protesta sindical contra la reforma de les pensions a França.

Per tal de denunciar aquesta detenció il·legal, els secretaris generals de CCOO de les Comarques Gironines, Bartomeu Compte, i de la CGT66 dels Pirineus Orientals, Pierre Place, compareixen en roda de premsa per criticar el tracte discriminatori que reben diàriament moltes persones a la frontera franco-espanyola. Amb aquesta denúncia es pretén posar de manifest la situació d’injustícia que es dóna a la frontera franco-espanyola i que no es dóna en altres punts fronterers francesos.

La roda de premsa té lloc el divendres 20 de setembre, a les 11’00h hores, al pas fronterer del Pertús/ Els Límits.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de setembre de 2013