• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO d’Indústria organitza la Jornada de Medi Ambient “REPTES I COMPROMISOS AMB LA SOSTENIBILITAT AMBIENTAL”

El sindicat intercomarcal de CCOO d’Indústria organitza una jornada de Medi Ambient amb el títol “REPTES I COMPROMISOS AMB LA SOSTENIBILITAT AMBIENTAL”.

9.15: Recepció i lliurament de materials.

9.30. Obertura.
         – Ignasi Casas. Responsable Salut Laboral de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf.

9.45. Crisi global: econòmica, social i ambiental.
         – Paco Blanco. Responsable Medi ambient Federació Estatal de CCOO d’Indústria.

10.30. El poder de la col·laboració.
         – Virginia Moreno. Gestora de Relacions Institucionals ECOEMBES.

11.30. Descans

11.45. Risc químic
         – Paco Blanco. Responsable Medi ambient de la Federació Estatal de CCOO d’Indústria.

12.30. Participació dels treballadors i mitjà ambient. Accés i consulta de la informació mitjà ambiental
         – Tamara Antón. Tècnic Secretaria Medi ambient Federació Estatal de CCOO d’Indústria.

13.00. Clausura.
         – Álvaro Muñoz. Secretari General de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf.