« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO del Barcelonès celebra el seu 5è Congrés els dies 5 i 6 de novembre a l’Auditori AXA

Sota el lema “Reivindiquem els valors del treball, impulsem la participació”

Els 350 delegats que participaran en el Congrés, representen als prop de 65.000 afiliats i afiliades que el Sindicat agrupa en les cinc ciutats de la comarca del Barcelonès.

En la primera sessió del Congrés Àngel Crespo, Secretari General sortint, presentarà el seu informe i balanç del treball desenvolupat per las organització comarcal de CCOO, durant els més de quatre anys que ha durat aquest mandat.

Es preveu l’elecció del nou Secretari General i de la Comissió Executiva pel mateix dia 5 a la tarda, just abans que totes les persones participants en el Congrés assisteixin a la gran manifestació convocada a las sis de la tarda a Plaça Urquinaona en defensa de l’ocupació i la indústria.

El 5è Congrés de CCOO del Barcelonès es desenvoluparà en un context de pèrdua d’ocupació al territori, amb elements preocupants de desindustrialització, i amb una notable incapacitat de les Administracions per fer front a la profunda crisi econòmica a la que el nostre territori està abocat segons totes les dades.

En el document de propostes que es debatrà en el Congrés, CCOO del Barcelonès aposta pel manteniment de la indústria productiva al territori, per la definició d’un model turístic sostenible, per la potenciació de la mobilitat pública en clar detriment de la privada, i per la intervenció sindical decidida en la potenciació de les polítiques socials.

CCOO, Sindicat d’homes i dones, multicultural i multiètnic, impulsa les polítiques d’igualtat, la promoció dels drets de ciutadania, i la universalització dels drets públics, la seva qualitat, i la qualitat també dels llocs de treball.

El 5è Congrés de CCOO del Barcelonès està emmarcat en el procés de Congressos sectorials i territorials de CCOO que confluiran en el Congrés de la CONC, i posteriorment, en el de la Confederació de CCOO d’Espanya.

AGENDA:
5è Congrés de CCOO del Barcelonès