« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO d’Educació de Lleida, al costat dels ensenyants en l’obertura de la borsa de treball docent

El Departament d’Ensenyament té prevista l’obertura de la borsa de treball per als ensenyants que vulguin prestar serveis amb caràcter temporal, com a personal interí docent en centres públics. El termini de presentació de la sol•licitud va del 24 de gener al 7 de febrer. CCOO d’Educació espera que les especialitats convocades siguin força nombroses, incloent primària i moltes especialitats de secundària.

Una de les novetats de la convocatòria d’enguany és que la documentació s’haurà d’entregar dins dels terminis per fer la sol•licitud, és a dir, fins al 7 de febrer, a les 13 hores. Una altra novetat és que no caldrà entregar el certificat negatiu de delictes sexuals, ja que serà la mateixa Administració la que tramitarà la petició d’aquest certificat. Aquesta nova manera de tramitar el certificat s’ha aconseguit gràcies a les denúncies que va fer la Federació d’Educació de CCOO al Departament d’Ensenyament, en què posava de manifest la dificultat que comportava aconseguir aquest certificat.

Per informar de tot aquest procés d’apuntar-se a la borsa de treball docent i del seu funcionament, CCOO Educació de les Terres de Lleida farà una xerrada el dijous 19 de gener, a la seva nova seu (al carrer d’Enric Granados, 3 i 5 de Lleida), a les 18 hores. La xerrada informativa és oberta a totes les persones que hi estiguin interessades.