• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Lleida en contra de les polítiques dels governs Central i de la Generalitat

El dilluns 8 d’octubre, a les 6 de la tarda, CCOO ens concentrarem a la plaça del Treball de Lleida, amb altres associacions i sindicats de la ciutat per denunciar les polítiques que precaritzen els nostres llocs de treball i que porten molts companys i companyes a l’atur. A més volem reclamar un marc econòmic i laboral que dignifiqui els llocs de treball i que garanteixi feina per a tothom.

Aquesta concentració es fa amb motiu del Dia Internacional pel Treball Digne, que se celebra el 7 d’octubre. Amb aquesta celebració volem evidenciar que les polítiques que apliquen els nostres governs fan més precaris els nostres llocs de treball: amb sous més baixos, amb la llibertat total de l’empresariat per acomiadar-nos, amb indemnitzacions més baixes, amb situacions d’atur més llargues, amb poca creació de d’ocupació…

Als treballadors i treballadores, ens han convertit amb joguines d’usar i tirar, som un simple instrument al servei del capital i la burgesia perquè puguin continuar mantenint el seu estatus i engreixant les seves butxaques, ja de per si excessivament grasses.