• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Lleida commemora el 25 de Novembre

CCOO de Lleida, per commemorar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, ha programat dos activitats:

Taller: Protocols per a la prevenció i l’abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe, a càrrec de Neus Moreno de la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI i del Comitè de Dones de CCOO de Catalunya.

Dia: divendres 23 de novembre de 2018
Lloc: sala d’actes de CCOO de les Terres de Lleida (c. d’Enric Granados, núm. 3, de Lleida)
Hora: 10 h

Cap a la 1 del migdia en concentrarem davant del sindicat i llegirem el manifest que el sindicat ha preparat per a aquest dia “Ens volem vives i lliures. Ens plantem!”

Exposicions
:
“Dona i treball. Una història de precarietat i lluita”
“Les treballadores domèstiques migrants al Líban”

Del 19 al 23 de novembre, a les seus de CCOO de les Terres de Lleida, a Tàrrega i a Lleida, successivament. Aquestes exposicions ens han d’ajudar a visualitzar la lluita de les dones del món pels Drets Humans Laborals i pels seus drets com a dones.