« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Lleida, a l’ofensiva!

El proper 21 de juny, al local de sindicat, a les 10 del matí, CCOO de Lleida organitza una assemblea de delegats i delegades que ha de servir per marcar el tret de sortida de l’ofensiva sindical.

A l’assemblea es parlarà, en general, de l’acord per a l’ocupació i la negociació col•lectiva, de la renda garantida de ciutadania, del Pacte nacional per a la indústria i del futur de les pensions; més en particular es farà un repàs dels temes que afecten més les nostres comarques: campanya agrària, conveni del metall…

Comptarem amb les intervencions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida, i Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Dia: dimecres, 21 de juny de 2017
Hora: 10 h