« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Catalunya presenta els seus comptes auditats a la Sindicatura de Comptes

DINS DE LES ACTUACIONS DE CCOO DE CATALUNYA PER ACONSEGUIR TRANSPARÈNCIA EN L¿ÚS DELS RECURSOS PÚBLICS QUE GARANTEIXIN LA INDEPENDÈNCIA ECONÒMICA I L¿AUTONOMIA DE LES ORGANITZACIONS SOCIALS

CCOO de Catalunya presentarà dilluns dia 12 de desembre davant de la Sindicatura de Comptes de Catalunya els seus comptes auditats corresponents a l¿any 2004.

Una delegació de CCOO de Catalunya encapçalada pel seu secretari general, Joan Coscubiela, es reunirà el proper dilluns, a les 10,30 hores, amb el Síndic Major, Sr. Joan Colom, en la Sindicatura de Comptes de Catalunya, c/ Jaume I, 2-4 de Barcelona, per fer-li el lliurament dels comptes auditats del sindicat corresponents a l¿exercici del 2004.

Malgrat no tenir cap obligació legal, CCOO de Catalunya vol fer aquesta actuació com una part més de la seva campanya per exigir al Govern de la Generalitat el compliment dels seus compromisos de transparència pel que fa a l¿utilització dels recursos públics per part de les organitzacions sindicals i empresarials.

A les 11 hores, després del lliurament dels comptes al Síndic, el secretari general de CCOO de Catalunya, efectuarà una roda de premsa, a la seu de la Sindicatura de Comptes, C/ Jaume I, 2-4 de Barcelona, per explicar les raons i l¿abast de la campanya del sindicat en favor de la transparència.

(*) A les 10,45, es podran realitzar ¿muts¿ de la reunió pels mitjans audiovisuals i fotogràfics

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de desembre de 2005