« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Catalunya presenta els comptes auditats a la Sindicatura de Comptes

En el marc de les actuacions de CCOO de Catalunya per aconseguir transparència en l¿ús dels recursos públics que garanteixin la independència econòmica i l¿autonomia de les organitzacions socials

CCOO DE CATALUNYA PRESENTA DAVANT LA SINDICATURA DE COMPTES ELS SEUS COMPTES AUDITATS CORRESPONENTS AL 2005

CCOO de Catalunya presentarà dilluns dia 13 de novembre davant la Sindicatura de Comptes de Catalunya els seus comptes auditats corresponents a l¿any 2005.

Una delegació de CCOO de Catalunya encapçalada pel seu secretari general, Joan Coscubiela, es reunirà el proper dilluns, a les 11,00 hores, amb el Síndic Major, Sr. Joan Colom, en la Sindicatura de Comptes de Catalunya, Avinguda del Litoral, 12-14 de Barcelona, per fer-li el lliurament dels comptes auditats del sindicat corresponents a l¿exercici del 2005.

Malgrat no tenir cap obligació legal, CCOO de Catalunya vol fer aquesta actuació per exigir al nou Govern de la Generalitat el compliment del compromís de transparència pel que fa a la utilització dels recursos públics per part de les organitzacions sindicals i empresarials.

A les 11.30 hores, després del lliurament dels comptes al Síndic, el secretari general de CCOO de Catalunya, efectuarà una roda de premsa, a la seu de la Sindicatura de Comptes, Avinguda del Litoral, 12-14 de Barcelona, per explicar la posició del sindicat en favor de la transparència.

(*) A les 11,00, es podran realitzar ¿muts¿ de la reunió pels mitjans audiovisuals i fotogràfics

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de novembre de 2006