« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CCOO de Catalunya participa en la visita del CERIDC al Marroc

El Centre d’Estudis i Recerques sobre les Inversions i el Desenvolupament (CERIDC) organitza una visita d’empresaris catalans al Marroc

Del 30 de setembre al 3 d’octubre, el CERIDC (Centre d’Estudis i Recerques sobre les Inversions i el Desenvolupament) ha organitzat una visita d’una delegació de empresaris catalans a Casablanca (Marroc), on es reuniran amb empreses anàlogues i amb les autoritats del Marroc.

Durant la visita s’efectuaran una sèrie d’encontres de treball relacionats amb els interessos de les empreses catalanes participants i que pertanyen als sectors de la construcció, immobiliari, hostaleria, materials i productes sanitaris, tèxtil i transports metropolitans.

En paral¿lel amb aquestes activitats s’efectuarà una trobada per iniciar el procés de concertació social en el sector del tèxtil amb l’objectiu d’establir el primer Conveni Col¿lectiu del sector tèxtil del Marroc.

En la delegació del CERIDC hi seran presents: Ramon Vila per PIMEC, Joaquín Trigo de FOMENT del TREBALL i Simón Rosado de CCOO de Catalunya, que ostenta la Presidència del CERIDC.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de setembre de 2004